Nieuw seniorlid

Welkom bij voetbalvereniging Hellendoorn

Leuk dat je interesse hebt om lid te worden! Na het spelen in Jeugd Onder 19 jaar maak je de overstap naar de Senioren. We kijken bij de aanmelding welk niveau en welke competitie bij je past.

Verschillende wedstrijdmogelijkheden:

Zaterdagcompetitie: De meeste seniorenteams, zowel dames als heren spelen de wedstrijden op de zaterdag.
Vrijdagavond: De 35+ competitie. Deze wedstijden zijn ongeveer één keer per maand. Voor spelers van 35 jaar en ouder.
Zondagcompetitie: Op de zondag zijn er 2 heren competities. Team Zondag 2 en Zondag 3 spelen de wedstrijden op zondag.

Trainen

Om fit te blijven is het belangrijk om regelmatig te bewegen en te trainen. De teams hebben verschillende trainingsavonden. Bij onze club trainen de senioren ná de jeugdteams, dus iets later in de avond.

Wil je geen wedstrijden spelen, maar wel trainen? Ook dat is mogelijk.
Wil je lid worden, maar niet trainen en geen wedstrijden spelen? Dan wordt je rustend lid. Je blijft betrokken bij de club en je helpt de club met je contributie.

Geen vereniging zonder vrijwilligers

Onze leden en onze kinderen kunnen alleen sporten dankzij heel veel vrijwilligers. Zonder al deze vrijwilligers kan VVH niet bestaan.
We hebben natuurlijk veel vrijwilligers nodig tijdens trainingen en wedstrijden. Maar ook nog heel veel andere vrijwilligers.
Door al die vrijwilligers, houden we de contributie laag. Zodat zo veel mogelijk kinderen en volwassenen bij ons kunnen sporten. De club zorgt ervoor dat (jeugd)leden die het leuk vinden de kans krijgen om trainer te worden. Zij krijgen daar ondersteuning of een opleiding voor. Ook deze vrijwilligers zijn heel belangrijk voor de club.

Wil je meer weten of kennismaken met voetbal?

Voor je echt lid wordt wil je misschien uitproberen of je deze sport ook echt leuk vindt. Daarom mag je altijd gratis komen kennismaken.
Wil je meer informatie over voetballen bij de senioren. Mail dan naar [email protected]
Wil je lid worden of meer informatie over de kosten? Kijk dan ''clubinfo', 'lid worden'.

Onze vereniging v.v. Hellendoorn

V.v. Hellendoorn is in 2006 ontstaan door een fusie tussen v.v. VESOS en s.v. SOS. Een voetbalclub met meer dan 900 leden en heel veel vrijwilligers. Een actieve vereniging met mooie plannen voor de toekomst.