Vertrouwenscontactpersonen

Vertrouwenscommissie v.v. Hellendoorn

We vinden het belangrijk dat elk lid veilig kan sporten. Leden mogen elkaar aanspreken op gedrag. Als er toch een ongewenste situatie is,  dan is daar binnen de vereniging aandacht voor:

• We hebben drie vertrouwenscontactpersonen binnen de club, waar je mee kan praten over niet gewenste situaties.
    Een vertrouwenscontactpersoon luistert en praat met je. En helpt je verder als je ergens mee zit en niet weet wat je moet doen.
  • Al deze personen hebben een training gevolgd bij NOC-NSF. Zij hebben een diploma en de gesprekken zijn vertrouwelijk.

De vertrouwenscontactpersonen binnen de club zijn:

Shandra Wemekamp 0647820078
Francis Olthof 0641016310
Stephan Lamers 0655361791

We hebben ook vertrouwenspersonen buiten de club dit zijn:

Bernarda Heslinga en Jans van Wieren

Vanuit het hoofdbestuur is Petra Dijkstra betrokken bij de vertrouwenscommisie

In sommige gevallen is het fijn om advies te vragen
Als dit contact over jouw situatie gaat, dan overleggen we met jou of je dat goed vindt. We kunnen ook zonder namen te noemen advies vragen.

Meer informatie?
Het beleid Veilig Sport Klimaat en de rol van de diverse personen en commissies kun HIER vinden: KLIK HIER

Of vraag één van onze vertrouwenscontactpersonen.