Leuk dat je lid wilt worden van onze mooie vereniging!

Hieronder lees je hoe je lid wordt en krijg je meer informatie over de kosten.

Aanmelden en afmelden

• Je kunt alleen lid worden door het digitale inschrijfformulier in te vullen. Dat formulier staat onderaan deze pagina.
  • Bij aanmelden vragen wij onze leden (of de ouders) om vrijwilligerswerk te doen voor onze vereniging.
  • Onze technische commissie houdt bij hoe leden zich ontwikkelen op voetbalgebied. Bij de aanmelding geef je toestemming voor het bijhouden van deze informatie.
  • Het veranderen van een lidmaatschap doe je door een mail te sturen naar [email protected]
    (Bijvoorbeeld als het rekeningnummer verandert of als je geen lid meer wilt zijn).

Wat kost het om lid te worden:

F-League en JO7

€8,75

JO8 t/m JO11

€11,75

JO12 t/m JO15

€13,75

JO16 t/m JO20

€15,75

JO23 en Senioren

€24,75

Rustend lid

€9,50

Recreant / trainend

€13,75

35+

€17,25

Deze bedragen betaal je per maand. Het geld wordt aan het eind van iedere maand afgeschreven. Deze kosten noemen we contributie. De vereniging zorgt voor kleding die tijdens de wedstrijd gedragen wordt. Dat zijn: een shirt, een korte broek en sokken.
Als uw kind in een andere leeftijdsgroep speelt, betaalt u het geld dat past bij de leeftijd van uw kind.

Als sporten te duur is

De gemeente wil gezinnen die sport voor hun kinderen niet kan betalen helpen. Lees meer hierover bij het onderwerp 'sporten via het jeugdfonds'.

Vul het digitale formulier hieronder helemaal in en klik op ‘verzenden’

Onze ledenadministratie zorgt dan dat je lid wordt.

Inschrijvingen leden

Naam + achternaam

Indien van toepassing (jeugdleden). Anders graag "nvt"

indien van toepassing bijvoorbeeld: het telefoonnummer van een 2e ouder of een 06 nummer.

indien van toepassing

Ik wil me aanmelden als:

Ik begrijp dat we samen de vereniging zijn en dat wij, en onze kinderen, kunnen sporten dankzij de inzet van vele vrijwilligers. Daarom wil ik (willen wij als ouders) graag ons steentje bijdragen als vrijwilliger. v.v. Hellendoorn kan ons daarvoor benaderen.

Geef hier bijvoorbeeld aan hoeveel gezinsleden al lid zijn bij v.v. Hellendoorn en of je al eerder lid bent geweest.

Het rekeningnummer (IBAN) wordt gevraagd i.vm. afschrijving van de maandelijkse contributie

Ondergetekende verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan v.v. Hellendoorn, de verschuldigde contributie en kleedgeld, zoals die door de Algemene Ledenvergadering is vastgesteld,

van bovengenoemde IBAN af te schrijven en gaat akkoord met het feit dat de Technische Commissie van v.v. Hellendoorn van spelers voetbaltechnische gegevens verzamelt en registreert. Voor vragen hierover kunt u contact opnemen met de Technische Commissie van v.v. Hellendoorn.

* = verplicht