Nieuw jeugdlid

Welkom bij voetbalvereniging Hellendoorn. Leuk dat je lid bent of lid wilt worden.

Nieuw bij v.v. Hellendoorn

Voor je echt lid wordt wil je misschien uitproberen of je deze sport ook echt leuk vindt. Daarom mag je altijd gratis komen kennismaken.

• Ben je 7 jaar of jonger dan doe je mee met de F-league. De F-league traint altijd op vrijdagavond van 18.30 uur tot 19.30 uur.
  • Ben je 8 jaar of ouder dan train je mee met een jeugdteam van je eigen leeftijd. Deze trainingen zijn op 2 avonden in de week.
  • Na de training is het normaal om met je teamgenoten te douchen. Er zijn jongens- en meisjeskleedkamers.

Wil je kennismaken of meer informatie?

Stuur een berichtje naar de [email protected]. Zij nemen dan contact met je op over de mogelijkheden.
Wanneer je kind (nog) geen voetbalschoenen of scheenbeschermers heeft, is dat voor de kennismaking geen probleem. Geef dat wel even aan in je bericht, misschien zijn er wel spullen te leen.

Nieuw lid en wedstrijden spelen

Nieuwe leden kunnen gedurende het hele seizoen lid worden van v.v. Hellendoorn. Zodra het lidmaatschap is afgesloten kan worden mee getraind met één van de teams van v.v. Hellendoorn.
Bij de F -league kan je gelijk meedoen, want zij spelen wedstrijdjes tegen elkaar. Maar bij een ouder team kan het meespelen met wedstijden niet altijd. Dat heeft te maken met de indeling die gemaakt is en de aantallen per leeftijdsgroep. Tijdens de zomerstop in juni en de winterstop in december worden de nieuwe teams gemaakt. Dus bij aanmeldingen ná het vaststellen van de teams bekijken we per situatie of het mogelijk is om ook wedstrijden te spelen. De aantallen per team moeten namelijk niet te groot worden. Nieuwe leden worden uiterlijk in de volgende zomerstop (of winterstop) definitief ingedeeld in een team. Aanmelden als lid kan op onze website.

Hoe gaat het voetballen in een jeugdteam

De KNVB heeft afspraken gemaakt over het aantal spelers per team en de grootte van het voetbalveld. Zij wil daarmee zorgen dat kinderen veel in beweging zijn. En dat kinderen actief meedoen aan het spel. De kinderen moeten veel aan de bal komen. Voor elke leeftijd zijn er andere afspraken. Wil je hier meer over weten? Kijk dan op de website van de KNVB.

Geen vereniging zonder vrijwilligers

Onze leden en onze kinderen kunnen alleen sporten dankzij heel veel vrijwilligers. Zonder al deze vrijwilligers kan VVH niet bestaan.
We verwachten dat de ouders om de beurt de shirts uitwassen. En dat zij om de beurt meerijden naar uitwedstrijden. Daar worden afspraken over gemaakt.
We hebben natuurlijk veel vrijwilligers nodig tijdens trainingen en wedstrijden. Maar ook nog heel veel andere vrijwilligers. Door al die vrijwilligers, houden we de contributie laag. Zodat zo veel mogelijk kinderen en volwassenen bij ons kunnen sporten. De club zorgt ervoor dat (jeugd)leden die het leuk vinden de kans krijgen om trainer te worden. Zij krijgen daar ondersteuning of een opleiding voor. Ook deze vrijwilligers zijn heel belangrijk voor de club.

Onze vereniging v.v. Hellendoorn

VVH is in 2006 ontstaan door een fusie tussen v.v. VESOS en s.v. SOS. Een voetbalclub met meer dan 900 leden en heel veel vrijwilligers. Een actieve vereniging met mooie plannen voor de toekomst.