Sponsorinformatie

Sinds de oprichting van de v.v. Hellendoorn wordt er van alle kanten positief op onze vereniging gereageerd. Uiteraard willen we niet alleen een goede vereniging zijn voor de leden, maar ook een hele leuke en maatschappelijk betrokken club! Op het prachtige sportpark de Voordam speelt v.v. Hellendoorn al vele jaren haar thuiswedstrijden. Het complex bestaat uit een schitterende tribune, een nieuw verbouwd clubhuis, businessruimte en vijf speelvelden, waaronder twee kunstgrasvelden beiden voorzien van led- verlichting.

Met ruim 900 leden en 180 sponsoren is v.v.Hellendoorn één van de grootste verenigingen van de gemeente Hellendoorn.

Duidelijk is dat vv Hellendoorn een toonaangevende club is binnen het amateurvoetbal en een grote naamsbekendheid geniet onder de vele liefhebbers van het voetbal. Een prachtige club om uw bedrijfsnaam aan te verbinden. Door de unieke sfeer die bij vv Hellendoorn aanwezig is, voelt u zich als sponsor zeker thuis! In het zeer fraaie bestuurskamer/sponsorruimte biedt vv Hellendoorn haar sponsors een gezellige ontmoetingsplaats bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal.

Gedurende het seizoen worden allerlei activiteiten georganiseerd voor de sponsoren. Denk aan de traditionele nieuwjaarsborrel, het jaarlijkse sponsoruitje, o.a. bedrijfsbezoek Hertog Jan, dagje Spakenburg, bezoeken van een voetbalwedstrijd in de Bundesliga. Festiviteiten om de onderlinge persoonlijke en zakelijke contacten op te frissen en te verstevigen en natuurlijk ook om vv Hellendoorn te steunen. Nog steeds is voetbal hét medium om marketingdoelen en prestatieniveau in combinatie te laten opbloeien. Het zorgt voor een win-winsituatie, zowel voor u als voor onze vereniging.

Graag verwelkomen we u bij onze prachtige vereniging. Wilt u sfeer komen proeven bij v.v.Hellendoorn? Neem dan contact op met één van de leden van onze sponsorcommissie. Zij zorgen ervoor dat u tijdens een thuiswedstrijd van vv Hellendoorn prima wordt ontvangen en wordt rondgeleid, zodat u overtuigd zult raken dat vv Hellendoorn voor u dé club is.

Onze sponsorcommissie bestaat uit:

Verkoop:
Niels Alferink - Tel.: 06-18135208

Thomas Eilders - Tel.: 06-34531385
Sander Blom - Tel.: 06-30844290
Thale (jr.) Roosien - Tel.:  06-48947251

Financieel:
Geralda van Leusen - [email protected]
Andre Ijmker - [email protected]

Kleding:
Dini Gottemaker - Tel.:06-11182723

Voor meer informatie kunt u altijd mailen naar: [email protected]