Informatie Heracles Almelo - Heerenveen

9 april 2024 9:30

Aanstaande zondag gaan wij met onze club een wedstrijd bezoeken van Heracles Almelo - Heerenveen. Voor iedereen die zich heeft opgegeven, hierbij de informatie.

1. We vertrekken op zondag 14 april vanaf 10.00 uur. We vragen een ieder met de fiets te komen.
2. Bij de kantine staat aangegeven in welke bus je plaats mag nemen.
3. De organisatie zal aangegeven wanneer je naar de bussen, die geparkeerd staan aan de Kasteelstraat, mag lopen.
4. In de bus krijg je van de organisatie een wedstrijdkaart en krijgen alle spelers onder de 13 een polsbandje voorzien van een telefoonnummer.
5. Aangekomen in Almelo worden de instructies van de organisatie en de stewards van Heracles opgevolgd.
6. Na afloop van de wedstrijd wordt iedereen verzocht in het stadion te blijven.
7. Om 14:30 uur verzamelen we bij uitgang 3 van het stadion, om vanaf daar gezamenlijk naar de bussen te lopen. Neem vervolgens plaats in dezelfde bus als de heenweg. Dit is belangrijk om te kunnen controleren of iedereen aanwezig is.
8. Bij aankomst in Hellendoorn loopt iedereen vanaf de Kasteelstraat terug naar de kantine.
9. Bij terugkomst is er de mogelijkheid om na te praten in de kantine van v.v. Hellendoorn.

Tijdlijn:
10.00uur Verzamelen bij de kantine van v.v. Hellendoorn
10.30uur Vertrek van de bussen vanaf de Kasteelstraat
12.15uur Aanvang wedstrijd Heracles Almelo – SC Heerenveen
14.30uur Vertrek vanaf stadion (uitgang 3) naar de bussen.
15.00uur Vertrek vanuit Almelo naar Hellendoorn
15.45uur Verwachte aankomsttijd in Hellendoorn

Overige informatie:
- Het vanuit veiligheidsoverwegingen niet toegestaan kleding of fan artikelen van SC Heerenveen of andere clubs dan Heracles of v.v. Hellendoorn te dragen of bij je te hebben.
- Het is toegestaan om eten en drinken mee te nemen voor in de bus. Dit mag echter niet mee het stadion in. Het advies is om voor de tijd goed te eten.
- Deponeer het afval in de bus in de daarvoor bestemde zakjes, laat de bus bij het verlaten netjes en schoon achter!
- Volg tijdens deze activiteit ten allen tijde de instructies van de organisatie, de verkeersregelaars en de stewards van Heracles Almelo op.

Voor vragen: [email protected]