Vele wedstrijden zorgen voor volle velden en overvolle kleedkamers

4 april 2024 21:00

Alle teams van v.v. Hellendoorn zijn volop bezig met hun competitie. Dit seizoen hebben we maar liefst 45 teams binnen v.v. Hellendoorn. Met name op de zaterdagen worden er enorm veel wedstrijden gespeeld. Gemiddeld worden er op zaterdag 20 of meer thuiswedstrijden gespeeld. Dit brengt de nodige uitdagingen mee qua speelvelden en het gebruik van kleedkamers.

Op bepaalde momenten zijn de kleedkamers erg vol. We kunnen af en toe extra kleedkamers in de sporthal huren, maar dit is niet altijd mogelijk omdat de sporthal ook in gebruik is. Kortom, het wedstrijdsecretariaat en met name de wedstrijdplanner is wekelijks enorm druk om alles in goede banen te leiden en te zorgen voor een goede verdeling. Dit lukt helaas niet altijd. Het kan daarom voorkomen dat aan bepaalde pupillenteams wordt gevraagd om incidenteel thuis om te kleden en te douchen. We proberen dit uiteraard tot een minimum te beperken. We vragen jullie begrip hiervoor. Verder vragen we aan de gebruikers om de kleedkamers niet te lang bezet te houden en snel om te kleden en te douchen. Als we hier met z'n allen rekening mee houden kunnen de teams die volgen ook gebruik maken van de kleedkamers.

Alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking en veel succes in de competitie!