Ga mee naar Heracles Almelo - Heerenveen

28 maart 2024 14:30

We zitten voor onze JAC activiteit naar Heracles Almelo op 200 aanmeldingen. Aanmelden kan nog tot aanstaande zaterdag.

Op zondag 14 april speelt Heracles Almelo om 12.15u de thuiswedstrijd in de Eredivisie tegen sc Heerenveen. v.v.Hellendoorn is tijdens deze wedstrijd β€˜club van de week’ en speciaal daarvoor hebben we vanuit het JAC een mooie actie bedacht

Voor het gereduceerde tarief van β‚¬πŸ­πŸ¬,𝟬𝟬 per persoon kunnen leden van v.v. Hellendoorn mee. Dit is de prijs voor π—―π˜‚π˜€π˜ƒπ—²π—Ώπ˜ƒπ—Όπ—²π—Ώ en een π˜π—Άπ—°π—Έπ—²π˜ voor de wedstrijd!

Kaartverkoop: www.vvhellendoorn.nl/heracles

Foto_heracles.jpg