Openingstijden en huisregels kantine en terras v.v. Hellendoorn

19 maart 2024 12:30

De kantine en het terras worden door leden en bezoekers veelvuldig gebruikt. Daar zijn we heel blij mee! We vinden het mooi dat teams na de training of wedstrijd nog blijven en niet direct naar huis gaan. En juist omdat we met z’n allen de kantine goed weten te vinden, is het belangrijk om afspraken te maken.

Afgelopen seizoen is het namelijk, ondanks duidelijke afspraken, toch nog een paar keer voorgekomen dat men zich niet aan de vastgestelde sluitingstijden van de kantine hield. Ook kregen we enkele klachten uit de buurt over geluidsoverlast. De relatie met onze direct buren is goed, en dit willen we graag zo houden.

Hierbij nogmaals de huisregels van v.v. Hellendoorn voor wat betreft het gebruik van de kantine en het terras.

Bestuur v.v. Hellendoorn