Leden v.v.Hellendoorn naar Heracles Almelo

14 maart 2024 11:15

𝗞𝗮𝗮𝗿𝘁𝘃𝗲𝗿𝗸𝗼𝗼𝗽 = 𝗚𝗘𝗦𝗧𝗔𝗥𝗧! Op zondag 14 april speelt Heracles Almelo om 12.15u de thuiswedstrijd in de Eredivisie tegen sc Heerenveen. v.v.Hellendoorn is tijdens deze wedstrijd ‘club van de week’ en speciaal daarvoor hebben we vanuit het JAC een mooie actie bedacht🔴🔵

Voor het gereduceerde tarief van €𝟭𝟬,𝟬𝟬 per persoon kunnen leden van v.v. Hellendoorn mee. Dit is de prijs voor 𝗯𝘂𝘀𝘃𝗲𝗿𝘃𝗼𝗲𝗿 en een 𝘁𝗶𝗰𝗸𝗲𝘁 voor de wedstrijd!

Kaartverkoop: www.vvhellendoorn.nl/heracles

Lijkt het je leuk om mee te gaan met vrienden, ouders/verzorgers, team etc, koop dan hieronder een ticket. Aan het eind van deze maand krijgt iedereen die zich heeft opgegeven alle informatie in de mail.

Wees er snel bij, want vol = vol.

𝙒𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡𝙚𝙣 𝙜𝙧𝙖𝙖𝙜 𝙖𝙡𝙡𝙚 𝙡𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙙𝙚 𝙠𝙖𝙣𝙨 𝙜𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙤𝙢 𝙢𝙚𝙚 𝙩𝙚 𝙜𝙖𝙖𝙣 𝙣𝙖𝙖𝙧 𝙃𝙚𝙧𝙖𝙘𝙡𝙚𝙨 𝘼𝙡𝙢𝙚𝙡𝙤. 𝙈𝙤𝙘𝙝𝙩 𝙝𝙚𝙩 𝙛𝙞𝙣𝙖𝙣𝙘𝙞𝙚𝙚𝙡 𝙢𝙤𝙚𝙞𝙡𝙞𝙟𝙠 𝙯𝙞𝙟𝙣 𝙤𝙢 𝙚𝙚𝙣 𝙩𝙞𝙘𝙠𝙚𝙩 𝙖𝙖𝙣 𝙩𝙚 𝙨𝙘𝙝𝙖𝙛𝙛𝙚𝙣, 𝙢𝙖𝙖𝙧 𝙬𝙞𝙡 𝙟𝙚 𝙬𝙚𝙡 𝙜𝙧𝙖𝙖𝙜 𝙢𝙚𝙚? 𝘿𝙖𝙩 𝙠𝙖𝙣. 𝙈𝙚𝙡𝙙 𝙙𝙞𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙫𝙞𝙖 𝙢𝙖𝙞𝙡 𝙗𝙞𝙟 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙪𝙣𝙞𝙘𝙖𝙩𝙞𝙚@𝙫𝙫𝙝𝙚𝙡𝙡𝙚𝙣𝙙𝙤𝙤𝙧𝙣.𝙣𝙡 𝙚𝙣 𝙬𝙚 𝙫𝙞𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙝𝙞𝙚𝙧 𝙚𝙚𝙣 𝙤𝙥𝙡𝙤𝙨𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙫𝙤𝙤𝙧.

v.v. Hellendoorn deelt de gegevens die je invult met Heracles Almelo. De informatie wordt gebruikt om u informatie te sturen over het duel. De (standaard)voorwaarden van de KNVB en Heracles Almelo zijn van toepassing. Restitutie is niet mogelijk.