In memoriam: Johan Geuzendam

12 maart 2024 14:30

Ons bereikte het trieste bericht dat Johan Geuzendam op vrijdag 8 maart jl. op 82-jarige leeftijd is overleden. Johan was sinds 1986 lid van onze vereniging.

Johan was een betrokken clubman. Hij heeft zich op diverse vlakken ingezet voor onze vereniging. In het jaar dat hij lid werd van onze vereniging, trad hij ook toe tot het bestuur van s.v. SOS. Vele jaren heeft hij deel uitgemaakt van het bestuur en van 1994 tot en met 1999 was hij voorzitter.

Daarnaast was Johan jarenlang verbonden aan de accommodatiebeheercommissie (ABC-commissie). Dat is de commissie die verantwoordelijk is voor het groot onderhoud aan onze gebouwen. Johan was nauw betrokken bij de verbouw van de kantine tijdens de fusie. Hij had de coördinatie van deze verbouwing stevig in handen. Maar ook voor minder ingrijpende klussen draaide hij zijn hand niet om. Was er een slot kapot, een deur die niet goed sloot, waren de douches koud…Johan wist er raad mee. Tevens was hij er altijd als er externe bedrijven kwamen voor onderhoud of reparatiewerk.

Ook in aanloop naar de recente verbouwing van de kleedkamers had Johan een actieve rol. Hij wist precies hoe het kleedkamergebouw in elkaar zat, kende alle details. In de voorbereiding op het verbouwingsplan kwam deze kennis van Johan heel goed van pas.

Voor zijn jarenlange inzet, is hij in 1999 benoemd tot lid van verdienste en in 2021 tot erelid.

Op woensdag 13 maart van 19.00 uur tot 20.00 uur is er gelegenheid om afscheid te nemen van Johan en de familie te condoleren. Dit is aan de Vierhuizenhekstraat 17 in Hellendoorn.

Wij wensen Dinie, Monique en Harold, Richard en Karin, zijn kleinkinderen en (voetbal)vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Onze gedachten zijn bij hen.

Bestuur v.v. Hellendoorn
Johan_Geuzendam.jpeg