In memoriam – Dieks Welink

7 februari 2024 20:15

Ons bereikte het trieste bericht dat Dieks Welink zondag 4 februari jl. op 81-jarige leeftijd is overleden. Dieks was sinds 1977 lid van onze vereniging.

Dieks was een zeer betrokken clubman. Hij wist precies wat er gaande was binnen onze vereniging en hij bezocht steevast de thuiswedstrijden van ons eerste elftal.

In het verleden is Dieks bestuurslid geweest bij Vesos. In die rol was hij verantwoordelijk voor de technische aspecten van de accommodatie. Dieks heeft zich onder meer beziggehouden met de realisatie van de destijds nieuwe koeling in de Vesos-kantine.

Daarnaast was Dieks betrokken bij het plan om veld 2 van verlichting te voorzien. Er moest hiervoor een gedegen plan worden uitgedacht waarin ontwerp, aankoop en uitvoer samen moesten komen. Dieks was de aangewezen man om hierin het voortouw te nemen. Vandaag de dag plukken wij hier als vereniging nog steeds onze vruchten van.

Op vrijdag 9 februari van 19.00 uur tot 20.00 uur is er gelegenheid om afscheid te nemen van Dieks en de familie te condoleren. Dit is in de Protestantse Kerk ’n Oalen Griezen’ aan de Dorpsstraat 39 in Hellendoorn.

Wij wensen Jenny, Bert en Fenna, Christianne en Henk-Jan, zijn kleinkinderen en (voetbal)vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Onze gedachten zijn bij hen.

Bestuur v.v. Hellendoorn

WhatsApp_Image_2024-02-07_at_20.09.05.jpeg