Stephan Bloemendal nieuwe trainer v.v. Hellendoorn 1

25 januari 2024 20:00

De Technische Commissie van v.v. Hellendoorn en het bestuur zijn verheugd te kunnen mededelen dat Stephan Bloemendal met ingang van het seizoen 2024-2025 de nieuwe hoofdtrainer van v.v. Hellendoorn wordt.

Stephan zit al enige jaren in het trainersvak, hij heeft op jonge leeftijd een bewuste keuze gemaakt om trainer te worden. Stephan is 30 jaar, woonachtig in Vroomshoop, en is in bezit van de diploma’s VC1 (juniorentrainer), VC 2 (UEFA C) en VC 3 (UEFA B). Stephan is actief geweest als trainer bij Vroomshoopse Boys, Excelsior’31 en Bruchterveld. Binnenkort zal Stephan zich verder voorstellen.

Denny van Gaal blijft actief als assistent trainer van het eerste elftal. Vanuit deze rol is Denny zeer waardevol voor onze vereniging. Ook Denny voelt zich content in deze rol en is blij actief te blijven bij v.v. Hellendoorn.

De verdere staf van v.v. Hellendoorn 1 blijft ongewijzigd. Martin Heetkamp en Martijn Krabshuis blijven teammanager en Bert Tijhuis zal de rol van assistent scheidsrechter volgend seizoen invullen. Verder zijn we erg blij dat tevens Lynn Groote Schaarsberg volgend seizoen de fitheid en medische zaken van v.v. Hellendoorn zal blijven verzorgen.

Wij heten Stephan van harte welkom bij onze vereniging en wensen hem alvast heel veel plezier en succes toe.

Bestuur en Technische Commissie v.v. Hellendoorn

Foto_Stephan_Bloemendal.jpg