Vacature: Lid Communicatiecommissie

12 januari 2024 14:15

v.v. Hellendoorn is op zoek naar een enthousiast nieuw lid voor de communicatiecommissie. Als lid van deze commissie ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van de communicatie voor de Technische Commissie van onze vereniging. We zoeken iemand die het leuk vindt een steentje bij te dragen binnen de club met zijn/haar ervaring en expertise. Je speelt een
belangrijke rol in het informeren van onze leden en het vergroten van de zichtbaarheid van het voetbal binnen de club.

𝗜𝗻 𝗱𝗲𝘇𝗲 𝗿𝗼𝗹 𝗯𝗲𝗻 𝗷𝗲 𝘃𝗲𝗿𝗮𝗻𝘁𝘄𝗼𝗼𝗿𝗱𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸 𝘃𝗼𝗼𝗿:
• Het schrijven van nieuwsberichten en artikelen in samenwerking met de betrokkenen vanuit de
Technische Commissie.
• Het verzorgen en afnemen van interviews zowel schriftelijk als visueel.
• Meedenken in de communicatiestrategie om nieuwsberichten effectief over te brengen.

𝗪𝗶𝗷 𝘇𝗼𝗲𝗸𝗲𝗻 𝗶𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗲𝘁:
• Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
• Creativiteit en goede schrijfvaardigheden voor het opstellen van aansprekende content.
• Affiniteit met voetbal en begrip van de dynamiek binnen een sportvereniging is een pré.
• Teamgericht en in staat om effectief samen te werken.

𝗪𝗶𝗷 𝗯𝗶𝗲𝗱𝗲𝗻:
• Een dynamische rol binnen de communicatiecommissie van v.v. Hellendoorn.
• De mogelijkheid om bij te dragen aan de groei en bloei van het voetbal binnen onze
vereniging.
• Mogelijkheid je verder te ontwikkelen op communicatief vlak binnen een organisatie.
• Samenwerking met betrokken en gepassioneerde leden van de Technische Commissie.
• Ruimte voor creativiteit en eigen initiatief in de communicatie.

𝗕𝗲𝗻 𝗷𝗶𝗷 𝗱𝗲 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗼𝗻 𝗱𝗶𝗲 𝘄𝗶𝗷 𝘇𝗼𝗲𝗸𝗲𝗻 𝗲𝗻 𝘄𝗶𝗹 𝗷𝗶𝗷 𝗷𝗲 𝘀𝘁𝗲𝗲𝗻𝘁𝗷𝗲 𝗯𝗶𝗷𝗱𝗿𝗮𝗴𝗲𝗻 𝗯𝗶𝗻𝗻𝗲𝗻 𝗱𝗲 𝗰𝗹𝘂𝗯? 𝗦𝘁𝘂𝘂𝗿 𝗱𝗮𝗻 𝗲𝗲𝗻𝗺𝗮𝗶𝗹 𝗻𝗮𝗮𝗿 𝗰𝗼𝗺𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗲@𝘃𝘃𝗵𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻𝗱𝗼𝗼𝗿𝗻.𝗻𝗹 𝘁.𝗮.𝘃. 𝗧𝗵𝗼𝗺𝗮𝘀 𝗘𝗶𝗹𝗱𝗲𝗿𝘀