Bart Benneker vertrekt na dit seizoen naar ATC'65 Hengelo

8 januari 2024 12:00

Afgelopen zaterdag kwamen wij met het nieuws dat onze hoofdtrainer Bart Benneker stopt aan het einde van het seizoen als trainer van v.v. Hellendoorn.

Inmiddels is bekend dat Bart aan het eind van het seizoen de overstap maakt naar zaterdag tweede klasser ATC'65 1 uit Hengelo. Ondanks zijn doorlopende overeenkomst hebben we gemeend als club Bart niet in de weg te staan. Bart is na dit seizoen maar liefst 8 seizoenen actief geweest als trainer bij onze vereniging, waarvan 6 jaar als trainer van ons eerste elftal.

Wij feliciteren Bart met zijn nieuwe uitdaging en gunnen hem deze kans.

Het vertrek is jammer, maar we zijn optimistisch over het vinden van een nieuwe hoofdtrainer.