Pim Ronhaar aanwezig als gast bij voetbalcafรฉ v.v.Hellendoorn

7 januari 2024 14:15

๐—ฉ๐—ฒ๐—น๐—ฑ๐—ฟ๐—ถ๐—ท๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฃ๐—ถ๐—บ ๐—ฅ๐—ผ๐—ป๐—ต๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ผ๐—ผ๐—ธ ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐˜„๐—ฒ๐˜‡๐—ถ๐—ด ๐—ฎ๐—น๐˜€ ๐—ด๐—ฎ๐˜€๐˜ ๐—ฏ๐—ถ๐—ท ๐˜ƒ๐—ผ๐—ฒ๐˜๐—ฏ๐—ฎ๐—น๐—ฐ๐—ฎ๐—ณ๐—ฒ ๐˜ƒ.๐˜ƒ.๐—›๐—ฒ๐—น๐—น๐—ฒ๐—ป๐—ฑ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ๐—ป!

De volgende gast voor het voetbalcafรฉ is wel een hele speciale voor ons! Hij heeft namelijk in de jeugd nog bij ons gevoetbald, maar is inmiddels een hele โ€œgrote meneerโ€ in het veldrijden: Pim Ronhaar.

Pim Ronhaar eindigde afgelopen donderdagmiddag als tweede in de door Mathieu van der Poel gewonnen X2O Trofee van Koksijde. Ronhaar finishte in het West-Vlaamse zand zelfs knap voor Wout van Aert, die op zijn beurt genoegen moest nemen met de derde stek.

We zijn erg blij dat Pim zijn verhaal komt doen! Vanmorgen werd al bekend dat topscheidsrechter Bas Nijhuis ook aanwezig is tijdens deze avond!

De avond zal worden georganiseerd voor alle leden, vrijwilligers en sponsoren van v.v.Hellendoorn. We starten om 19:30uur (eindtijd +\- 21:00uur) en de presentatie ligt natuurlijk in handen van Bert van Losser!

๐—Ÿ๐—ถ๐—ท๐—ธ๐˜ ๐—ต๐—ฒ๐˜ ๐—ท๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐˜‚๐—ธ ๐—ผ๐—บ ๐—ต๐—ถ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฏ๐—ถ๐—ท ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐˜„๐—ฒ๐˜‡๐—ถ๐—ด ๐˜๐—ฒ ๐˜‡๐—ถ๐—ท๐—ป? ๐— ๐—ฒ๐—น๐—ฑ ๐—ท๐—ฒ ๐—ฑ๐—ฎ๐—ป ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฎ ๐—ฐ๐—ผ๐—บ๐—บ๐˜‚๐—ป๐—ถ๐—ฐ๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ฒ@๐˜ƒ๐˜ƒ๐—ต๐—ฒ๐—น๐—น๐—ฒ๐—ป๐—ฑ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ๐—ป.๐—ป๐—น. ๐—š๐—ฒ๐—น๐—ถ๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ ๐—บ๐—ฒ๐˜ ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—บ ๐—ผ๐—ณ ๐—ป๐—ฎ๐—บ๐—ฒ๐—ป ๐—ฒ๐—ป ๐˜๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ณ๐—ผ๐—ผ๐—ป๐—ป๐˜‚๐—บ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ.

Tot woensdag!

IMG_1391.jpeg