Bart Benneker verlaat v.v. Hellendoorn na dit seizoen

6 januari 2024 10:00

Bart Benneker stopt aan het einde van het seizoen als trainer van v.v. Hellendoorn. Bart maakt de overstap naar een andere vereniging om daar een nieuwe uitdaging in zijn carrière aan te gaan.

Ondanks zijn doorlopende overeenkomst hebben we gemeend als club Bart niet in de weg te staan. Bart is na dit seizoen maar liefst 8 seizoenen actief geweest als trainer bij onze vereniging, waarvan 6 jaar als trainer van ons eerste elftal.

Wij feliciteren Bart met zijn nieuwe uitdaging en gunnen hem deze kans. Het vertrek is jammer, maar we zijn optimistisch over het vinden van een nieuwe hoofdtrainer.

Bestuur en Technische Commissie v.v. Hellendoorn