Versterking voor de medische staf Gezocht

6 december 2023 21:15

De medische staf van v.v. Hellendoorn en Fysiotherapie ZorgSaam zijn voornemens om samen de blessurepreventie bij deze prachtige voetbalclub verder te verbeteren. v.v. Hellendoorn beschikt al jaren over een uitgebreide medische staf en streeft ernaar om in de komende jaren bij alle jeugdteams te focussen op blessurepreventie Ên prestatieoptimalisatie.

đ—Ē𝗮𝗮đ—ŋ 𝘇đ—ļ𝗷đ—ģ 𝘄đ—ļ𝗷 đ—ģ𝗮𝗮đ—ŋ đ—ŧđ—Ŋ 𝘇đ—ŧ𝗲𝗸?
Wij zijn op zoek naar enthousiaste 'performance trainers'. Als performance trainer ondersteun je de trainers van v.v. Hellendoorn door spierversterkende en stabiliserende oefeningen een vast onderdeel van de training te maken. Je gaat spierversterkende oefeningen demonstreren, zodat de trainers van VVH dit uiteindelijk zelf kunnen toepassen. Met als doel dat de spelers/speelsters van VVH nog fitter worden en blessures voorkomen worden.

𝗕𝗲đ—ģ 𝗷đ—ļ𝗷?
Een sporttrainer, fysiotherapeut (in opleiding) of volg je een sportgerichte opleiding en wil je je inzetten voor v.v. Hellendoorn? Dan zijn wij op zoek naar jou. Deze functie kan ook als stageonderdeel worden ingevuld.

đ—Ē𝗮𝘁 𝘄đ—ŧđ—ŋ𝗱𝘁 𝗲đ—ŋ 𝘃𝗮đ—ģ 𝗷𝗲 𝘃𝗲đ—ŋ𝘄𝗮𝗰đ—ĩ𝘁?
â€ĸ Je bent op maandag- en/of dinsdagavond beschikbaar.
â€ĸ Inspanning per week: 2 tot 4 uur (soms ook weken zonder inspanning)
â€ĸ Beschikbaar voor het liefst langere tijd, maar kan ook voor ÊÊn seizoen zijn of voor een periode van minimaal 6 maanden
â€ĸ Tijdens de training demonstreer je oefeningen die bijdragen aan blessurepreventie aan jeugdteams.
â€ĸ Je ondersteunt de medische staf tijdens de fitheidstesten.
â€ĸ Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
Wat krijg je ervoor terug?
â€ĸ Je ontvangt gratis scholing bij de Voetbal Academy van ZorgSaam, gegeven door ervaren sportfysiotherapeuten.
â€ĸ Je verwerft veel kennis over waarom en welke oefeningen goed toepasbaar zijn in de praktijk.
â€ĸ Je levert samen met de medische staf een bijdrage op het gebied van blessurepreventie en prestatieoptimalisatie.
â€ĸ Je krijgt de kans om op een sportieve manier invulling te geven aan een stage of vrijwilligerswerk voor de club.
â€ĸ Je doet veel extra kennis op (om eventueel je opleiding een impuls te geven en bouwt alvast een indrukwekkende cv op.)

đ—›đ—˛đ—¯ 𝗷đ—ļ𝗷 đ—ļđ—ģ𝘁𝗲đ—ŋ𝗲𝘀𝘀𝗲?
Wij komen graag met je in contact! Stuur een bericht naar Bo Dijkstra via [email protected] en wij nemen binnen 14 dagen contact met je op.