Jong voetbaltalent maakt kennis met F-League van v.v. Hellendoorn

11 september 2023 20:15

De F-League van v.v. Hellendoorn is weer begonnen. Een mooi aantal jongens en meisjes kwam op vrijdagavond 8 september naar sportpark de Voordam om kennis te maken met v.v. Hellendoorn. De avond begon met een welkomstwoord van Petra Dijkstra namens het Jeugdbestuur. Zij heette iedereen welkom en gaf een korte uitleg over de F-League.

Het draait bij deze jongste tak van de vereniging vooral om kennis maken met het spel voetbal, waarbij plezier bovenaan staat. De jongens en meisjes werden voorgesteld aan hun trainers en daarna kon eindelijk beginnen waarvoor ze gekomen waren: Voetballen!

Na het omkleden gingen alle spelertjes samen het veld op, terwijl een stadion-opkomsttune over het sportpark schalde. Na een introductiespelletje werden er diverse oefenvormen en spelletjes gedaan. De één vond een afpakspelletje heel erg leuk en spannend, anderen beleefden veel plezier met het dribbelen en doelpunten maken. Aan het eind van de training werd er afgesloten met een partijvorm en was er voor iedereen een ijsje.

De F-League is voor jongens en meisjes van 4 en 5 jaar en wordt iedere vrijdagavond gehouden van 18.30 tot 19.30 uur. Meer info en foto's, www.vvhellendoorn.nl

A384DE4B-D755-4D12-AA6E-1CFB85D4CEBE.jpeg