Stem op v.v. Hellendoorn bij de Rabo ClubSupport Actie

7 september 2023 19:15

πŸ”΅πŸ”΄ Rabo ClubSupport : π™€π™‘π™ π™š π™¨π™©π™šπ™’ π™žπ™¨ π™œπ™šπ™‘π™™ 𝙬𝙖𝙖𝙧𝙙! Leden van de Rabobank kunnen vanaf 4 september t/m 26 september stemmen op hun favoriete club. Met de Rabo ClubSupport actie steunt de Rabobank clubs en verenigingen financieel.

𝗗𝗼𝗲𝗹 π˜ƒ.π˜ƒ.𝗛𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻𝗱𝗼𝗼𝗿𝗻:
De tribune heeft onderhoud nodig. De borden aan de voor- en achterzijde moeten vervangen en/of geschilderd worden en de belettering moet opnieuw worden aangebracht zodat het weer vele jaren mee kan. Om dit te realiseren is geld nodig. Met deze actie hopen wij een mooie bijdrage op te kunnen halen voor onze vereniging.

Ben jij een lid bij de Rabobank, ga dan naar https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport en stem snel. Deel de link ook met je familie en vrienden en vergeet niet door te geven om op ons te stemmen. De voorwaarden kun je online vinden op de site van de Rabobank.

Handig om te weten voor het stemmen:

- Alleen een Rabo-lid kan stemmen (en klant zijn is iets anders dan lid)

- Elke Rabo-klant kan lid worden en een lidmaatschap is gratis

- Een lidmaatschap kun je zelf regelen via de Rabo App of Rabo Internetbankieren

Nadat je lid bent geworden, kun je direct stemmen
Stemmen kan via de Rabo App of Internetbankieren (ga naar Zelf Regelen en dan naar Lidmaatschap)

- Elk lid heeft 3 stemmen

Enorm bedankt voor het stemmen!