In memoriam – Jan Bakhuis

27 juli 2023 19:15

Ons bereikte het trieste bericht dat Jan Bakhuis maandag 24 juli op 67-jarige leeftijd is overleden. Hij was lid van onze vereniging sinds 1965.

Jan is actief geweest als voetballer en ook als vrijwilliger. Op jonge leeftijd begon hij met voetballen bij s.v. Vesos. Hij doorliep de jeugd en senioren. Daarna voetbalde hij nog enkele jaren in een vriendenteam. Jan was een zeer standvastige verdediger; hij liet niemand passeren. Maar hij deed dat wel volgens de regels. Dat past helemaal bij zijn punctuele karakter. Men zegt dat Jan in zijn actieve voetballoopbaan nog nooit een kaart heeft gekregen van de scheidsrechter.

Na zijn actieve voetballoopbaan bleef hij actief bij de club. Hij is nog een aantal jaren scheidsrechter geweest en hij werd barvrijwilliger op de zaterdagmiddag. Zo bleef hij betrokken bij onze club.

Jan was een gewaardeerd lid van onze vereniging.

Er is gelegenheid om de familie te condoleren en afscheid te nemen van Jan op zaterdag 29 juli van 16.00 uur tot 16.20 uur in het Uitvaartcentrum, Duivecatelaan 1 te Nijverdal.
Wij wensen Colette, Marloes en Edwin, Romy en Ite, zijn kleinkinderen en (voetbal)vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Onze gedachten zijn bij hen.

Bestuur v.v. Hellendoorn