Vakantieperiode v.v.Hellendoorn

28 juli 2023 8:45

Beste leden,

Het voetbalseizoen zit er erop en de schoolvakantie staat voor de deur. Dit is een mooi moment om even stil te staan bij het afgelopen seizoen. Ieder individu heeft een eigen plek binnen onze vereniging, maar

"Samen maken we onze club!"

Komende weken is het rustig op het sportpark. Er zijn geen geplande activiteiten en ook de communicatie staat op een laag pitje. In de week van het Helders Fees beginnen we weer met opstarten.

Voor nu wensen wij iedereen een heel fijne vakantie toe. Geniet ervan! Wij kijken er naar uit elkaar weer te ontmoeten op het sportpark.

Bestuur v.v. Hellendoorn.