Wijzigingen Jeugdbestuur v.v. Hellendoorn

15 juli 2023 7:45

Het Jeugdbestuur regelt en organiseert alle niet voetbaltechnische zaken van de jeugdafdeling van onze vereniging. Het jeugdbestuur is het aanspreekpunt voor alle jeugdleden, ouders en teamleiders en behartigt alle belangen van het jeugdvoetbal zowel binnen als buiten de vereniging.

Afscheid
Aan het eind van dit seizoen nemen we afscheid van twee jeugdbestuursleden. Gelukkig kunnen we u melden dat we ook twee goede vervangers hebben gevonden.

Na ruim 8 jaar heeft Shandra Wemekamp aangegeven te gaan stoppen met haar taken binnen het Jeugdbestuur. Shandra was altijd een betrokken en actief persoon binnen het Jeugdbestuur en heeft zich de afgelopen jaren onder andere ingezet voor het meisjesvoetbal, het spelregelbewijs, lief en leed en nachtwacht bij het jeugdkamp. Ook op de momenten dat we iemand zochten om even te helpen sprong Shandra altijd bij.  Shandra zal actief blijven als lid van de vertrouwenscommissie en is op dit moment druk bezig om de VOG’s voor vrijwilligers ter regf

Ook Martijn Jacobs heeft aangegeven aan het eind van dit seizoen te stoppen. Martijn heeft de afgelopen 7 jaar veel tijd in het jeugdbestuur gestoken. Zo is hij onder andere bezig geweest met alles wat er speelt rondom ons beleid op het gebied van alcohol, roken en drugs. Daarnaast heeft hij zich bezig gehouden met het spelregelbewijs, het regelen van leiders, kon hij altijd kritisch meedenken en stond hij altijd klaar als er ergens hulp bij nodig was.

Via deze weg willen we Shandra en Martijn ontzettend bedanken voor hun inzet voor onze jeugd en het werk binnen het Jeugdbestuur.

Toetreding
De afgelopen periode hebben we gelukkig ook versterking gekregen binnen het Jeugdbestuur, zodat we niet met vacante posities hebben gezeten. Sinds afgelopen januari hebben Ingrid Brandwacht en Wolter Scholten binnen het Jeugdbestuur meegedraaid. Zij zullen na de zomerstop de plekken van Martijn en Shandra overnemen. Wij wensen hen beide ook een hele fijne periode bij het Jeugdbestuur toe.

Rolverdeling
Elk lid van het Jeugdbestuur heeft een eigen lichting. Voor deze lichting zijn zij het aanspreekpunt voor alle niet-voetbaltechnische zaken voor spelers, ouders en teamleiders. Zij zijn belast met het indelen van leiders, plannen van activiteiten en het ontwikkelen en uitzetten van (jeugd)beleid. Na de zomerstop ziet de teamverdeling er binnen het Jeugdbestuur als volgt uit:

JO19, JO17

Roel Wagenmans

JO15, JO13, JO12

Robbert Flim

JO11, JO10

Dennis van de Boom

JO9, JO8, JO7

Wolter Scholten

F-league

Robbert Flim