Jim Bolink nieuwe trainer v.v. Hellendoorn JO19-1

12 juli 2023 21:15

Jim Bolink is volgend seizoen de nieuwe trainer/coach van v.v. Hellendoorn JO19-1

Jim is 24 jaar en een ambitieuze trainer. Hij woont in Nijverdal. In het verleden is Jim trainer geweest bij diverse jeugdteams van De Zweef en de afgelopen seizoenen was Jim actief als trainer bij DOS’37 in Vriezenveen.

De afgelopen weken hebben de Technische Commissie en Jim diverse positieve gesprekken gehad en wij zien in Jim de juiste trainer/coach voor v.v. Hellendoorn JO19-1. Jim is in bezit van het KNVB trainersdiploma UEFA-C / TC-III

We wensen Jim veel plezier en succes bij onze vereniging!

Technische Commissie v.v. Hellendoorn
57A2BDC3-47BA-4EA6-BD33-523F5AB05A71.jpeg