Competitie indeling v.v. Hellendoorn 1, seizoen 2023/‘24

7 juli 2023 19:15

De KNVB heeft de competitie indeling voor v.v. Hellendoorn 1 bekend gemaakt.

Ons eerste elftal komt in het nieuwe seizoen uit in de zaterdag 3e Klasse D.

De publicatie van het wedstrijdschema van categorie A (reguliere competitie) volgt op zaterdag 12 augustus. De competitie start in het weekend van 23 en 24 september.

In de weken daarvoor staan er bekerwedstrijden op het programma. De bekerwedstrijden starten in het weekend van 2 en 3 september. De bekerindelingen worden op 28 juli gepubliceerd, de wedstrijdschema’s op 29 juli.

Voor bijna alle overige teams (categorie B) volgen de publicaties van indelingen en wedstrijdschema vanaf medio augustus.

Blijf daarvoor ook de Voetbal.nl App in de gaten houden. Ook voor categorie B starten de bekercompetitiesin het weekend van 2/3 september en de competities op 23 of 24 september.