In memoriam – Hennie Lorkeers

30 juni 2023 21:00

Ons bereikte het trieste bericht dat Hennie Lorkeers dinsdag 27 juni op 73-jarige leeftijd is overleden. Hennie was lid van onze vereniging sinds 1964.

Hennie is altijd zeer betrokken geweest bij de voetbal. Eerst bij s.v. SOS en daarna v.v. Hellendoorn. Als actief voetballer stond hij tot op late leeftijd op zondagochtend op het veld. Ook als vrijwilliger heeft Hennie zich op vele manieren ingezet. Bij SOS was Hennie jarenlang bestuurslid. Daarnaast was hij o.a. betrokken bij bouwkundige projecten. Zo was hij medeverantwoordelijk voor de verbouwing van de SOS-kantine destijds en het realiseren van het jeugdhonk.

Wij, en zijn voetbalvrienden van de zondagochtend in het bijzonder, gaan Hennie missen als clubman.

Er is gelegenheid om de familie te condoleren en afscheid te nemen van Hennie op maandag 3 juli van 19.00 uur tot 19.30 uur en op dinsdag 4 juli van 9.30 uur tot 9.50 uur in het Uitvaartcentrum, Duivecatelaan 1 te Nijverdal.

Wij wensen
Pascal en Paula, Christian en Gerlinda, Vanessa en Patrick, zijn kleinkinderen en (voetbal)vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Onze gedachten zijn bij hen.

Bestuur v.v. Hellendoorn