Savio Strik nieuwe trainer v.v. Hellendoorn VR2

26 juni 2023 8:30

Savio Strik is volgend seizoen de nieuwe trainer/coach van v.v. Hellendoorn Vr2.

Savio is 57 jaar en woont in Nijverdal. Van oorsprong komt Savio uit Wierden. Hij heeft daar maar liefst 16 seizoenen in het eerste elftal van SV Omhoog gevoetbald. Na zijn actieve carrière is Savio trainer geworden in het meisjes- en damesvoetbal en is hij trainer geweest bij DES en Hulzense Boys. Enkele jaren geleden heeft Savio zijn KNVB diploma Junioren trainer behaald.

Met een vernieuwd en duidelijk beleid gericht op de toekomst,hebben we volgend seizoen weer drie volwaardige dames elftallen en nog twee teams Vr25+. Daarnaast hebben we maar liefst negen meisjesteams bij de jeugd. We zijn dan ook erg blij dat we in eerste instantie extra versterking hebben kunnen vinden in met name de coördinerende functies binnen het meisjes- en dames voetbal en het vervolgens ook is gelukt om alle dames- en meisjes teams te voorzien van goede trainers.

We wensen Savio veel plezier en succes bij onze vereniging!

Technische Commissie v.v. Hellendoorn
7A46B77B-9979-4B57-844B-BA9A2ED07F7B.jpeg