The day after..

18 juni 2023 12:00

Helaas is het ons niet gelukt om te promoveren afgelopen zaterdag. Een enorme teleurstelling uiteraard voor iedereen die Hellendoorn een warm hart toedraagt. Winnen doe je samen en verliezen uiteraard ook.

We mogen ook 𝙩𝙧𝙤𝙩𝙨 zijn op onze club!

De doneeractie voor de sfeeractie waar zoveel mensen een bijdrage aan hebben geleverd, echt geweldig!

De vele supporters die elke week ons eerste elftal bezoeken en steunen! Van jong tot oud!

De vele vrijwilligers die week in week uit zorgen dat alles is geregeld binnen de club voor iedereen. Van commissies tot bestuur.

De selectie en staf die met elkaar een plan hebben en daar keihard voor werken, elke week weer in trainingen en wedstrijden.

De sponsoren die onze club trouw zijn en ons helpen waar nodig!

En als laatste een woord richting Bertus Weijermars en Gerrit Meyer. Voor hen was afgelopen zaterdag de laatste wedstrijd. Na 40 jaar stoppen de mannen en geven ze het stokje over volgend seizoen. Op woensdag 21 juni krijgen zij een geweldig afscheid!

𝗗𝗲 𝘄𝗲𝗴 𝗻𝗮𝗮𝗿 𝘀𝘂𝗰𝗰𝗲𝘀 𝗶𝘀 𝘃𝗲𝗲𝗹 𝗹𝗮𝗻𝗴𝗲𝗿 𝗱𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗲 𝗻𝗮𝗮𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝘂𝗿𝘀𝘁𝗲𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴💙❤️