Aanstaande zaterdag: Finalewedstrijd voor v.v. Hellendoorn

15 juni 2023 9:30

Voetbalvereniging Hellendoorn speelt aanstaande zaterdag dé finalewedstrijd voor de nacompetitie. Tegenstander deze middag is HVV Tubantia uit Hengelo. Bij winst speelt het elftal van hoofdtrainer Bart Benneker volgend seizoen in de tweede klasse en bij verlies zal het wederom ingedeeld worden in de derde klasse. Finales worden gespeeld op neutraal terrein en die locatie is inmiddels bekend. Het Sportpark van SVZW uit Wierden is gekozen door beide verenigingen om te spelen. Aftrap op Sportpark Het Lage Veld, 14:30 uur

v.v. Hellendoorn wist haar eerste twee nacompetitiewedstrijden te winnen. Op zaterdag 3 juni was het elftal met 2-1 te sterk voor v.v. Daarlerveen en afgelopen zaterdag werd er s.v. Twello verslagen op een warm Sportpark De Voordam, 2-1. De doelpunten aan de kant van Hellendoorn werden gemaakt door Boy Sasbrink en Bram Kamphuis.

Voor tegenstander HVV Tubantia zijn er andere uitdagingen. Het elftal uit Hengelo wil graag actief blijven in de tweede klasse. Bij verlies degraderen zij naar derde klasse. In de eerste ronde was HVV Tubantia met 5-1 te sterk voor OWIOS 1 en afgelopen zaterdag werd er knap gewonnen van Dieze West, 3-4.

Een kraker deze finale, waar de belangen groot zijn. De wedstrijd staat onder leiding van Dhr. J. Schoonhoven.

Namens het bestuur van v.v. Hellendoorn nodigen wij graag iedereen uit om deze wedstrijd te komen kijken en onze jongens aan te moedigen.