Rad van Avontuur 2018

18 december 2018 17:45

Rad van Avontuur, zaterdag 22 december

Hoe dichter we bij de winterstop komen, hoe meer er naar één van de hoogtepunten van het voetbalseizoen wordt verlangd; Het Rad van Avontuur. Al jarenlang een begrip binnen v.v. Hellendoorn.

Ook dit jaar wordt het fameuze Rad van Avontuur weer naar boven gehaald en krijgt het een prominente plek midden in de kantine.
Een plek waar hij naar hartenlust kan draaien.

Het Rad heeft al vele leden van v.v. Hellendoorn blij gemaakt.
Deze leden gingen met een heerlijk stuk vlees naar huis en werden daar ontvangen als helden. Maar het Rad heeft ook voor
veel frustratie gezorgd. Dan draaide het Rad iets te ver door en werd je weer niet de winnaar van een vleesschotel.
Of werd de frustratie gericht op diegene die het Rad draaide, want hoe kan het dat het Rad alweer stopt op hetzelfde vakje?
Kortom, met het Rad in de buurt is het nooit saai!

Namens het Rad nodigen we iedereen uit om 22 december naar de kantine te komen. Vanaf 17.00 uur gaat het Rad draaien
en maak je in 22 rondes kans op fantastische prijzen. Dit jaar niet alleen vleesprijzen, maar ook restaurantbonnen en speciaalbierpakketten.
En met hoogstwaarschijnlijk een vernieuwd Rad. Het wordt weer spannend, gezellig en er zal worden gelachen en gevloekt. Een goede
start van je kerstvakantie/ winterstop!

Tot 22 december!

Activiteitencommissie v.v. Hellendoorn