Vuurwerk verbod

14 juni 2023 11:45

Beste leden en ouders en/of verzorgers,

De afgelopen weken merken we dat bij wedstrijden van het eerste elftal, vuurwerk wordt afgestoken door jeugdleden. Dit is absoluut verboden!

Het is gevaarlijk voor omstanders en het vuurwerk kan schade toebrengen aan kunstgrasvelden. Het ongeoorloofd afsteken van vuurwerk is door de KNVB dan ook ten strengste verboden. Niet voor niets heeft de scheidsrechter afgelopen zaterdag de wedstrijd hierom tijdelijk gestaakt.

Vanuit de doneer-actie verzorgen wij als bestuur zelf een gecoördineerde sfeeractie. Dit wordt vooraf afgestemd met de scheidsrechter die toestemming verleent.

Zaterdag is de promotiewedstrijd, hier willen we samen een mooi feestje van maken! Wij zijn te gast bij SVZW in Wierden. Daarom een dringend verzoek om géén vuurwerk af te steken op het terrein, op en rondom de velden.

Mocht je je niet aan deze regel houden, dan verhalen wij de eventuele schade of boete op de ouders/verzorgers van diegene die vuurwerk heeft afgestoken.

Aan alle ouders en verzorgers het verzoek om je kind op de gevolgen van het bovenstaande te wijzen!

Daarnaast gaan wij er als bestuur van uit dat de ouders/verzogers tijdens de wedstrijd zelf ook hun kind in de gaten houden en aanspreken.

Bedankt en tot zaterdag! Wij hebben er zin in! Jullie ook?

Bestuur v.v. Hellendoorn