Update: Busvervoer nacompetitie finale

15 juni 2023 22:00

‼️Update: We vertrekken zaterdag met 2 bussen naar Wierden. Daarmee zitten de bussen voor zaterdag VOL. Aanmelden voor de bus kan helaas niet meer.
Aanvang: 13:00uur - Vertrek 13:15uur

Retour: Bus 1: 17:00 - Bus 2: 18:00

Aanstaande zaterdag speelt v.v.Hellendoorn 1 de finale voor de nacompetitiewedstrijd tegen HVV Tubantia 1. Deze wedstrijd zal worden gespeeld op het terrein van SVZW in Wierden. Speciaal voor deze wedstrijd laten wij een bus rijden vanuit Hellendoorn. Wil je mee met de bus?

Mail dan je naam of namen (groep) en telefoonnummer naar: [email protected]

We hebben plek voor 60 personen en de bus vertrekt op 13:15uur vanaf ons sportpark.

Kosten: €5,00 per persoon (contant meenemen)

Bij veel animo is er eventueel nog een bus beschikbaar.