Nacompetitie: v.v. Hellendoorn 1 - v.v. Daarlerveen 1

1 juni 2023 13:00

Voor v.v. Hellendoorn begint aanstaande zaterdag de nacompetitie voor promotie naar de tweede klasse. Tegenstander op het eigen Sportpark De Voordam in Hellendoorn is v.v. Daarlerveen. Een mooie affiche in de gemeente Hellendoorn, aftrap 14:30uur.

v.v. Hellendoorn is in de competitie geƫindigd als nummer twee en was daarmee de eerste ronde van de nacompetitie vrijgeloot. Het elftal van hoofdtrainer Bart Benneker kijkt uit naar de ontmoeting met Daarlerveen en wil graag een mooie wedstrijd neerzetten. Hierbij rekent het ook deze wedstrijd weer op de steun van het thuispubliek.

v.v. Daarlerveen werd dit seizoen vierde en wist ook de nacompetitie te halen. Afgelopen dinsdagavond stond de eerste wedstrijd op het programma voor het elftal van hoofdtrainer Roy Bouck. Door een knappe 0-1 overwinning op v.v. Hattem ging de ploeg door in de nacompetitie. In de competitie stonden beide elftallen ook al tegenover elkaar. In Daarlerveen werd het 3-3 en in Hellendoorn wist v.v. Hellendoorn met 4-1 te winnen.

Een heerlijk affiche in Hellendoorn komende zaterdag. U bent van harte welkom op Sportpark De Voordam.