Invulling trainers meisjesteams O17 en O15

26 mei 2023 20:45

Graag willen we jullie informeren over de stand van zaken wat betreft de invulling van trainers voor de verschillende meisjes selectieteams voor het seizoen 2023-2024

v.v. Hellendoorn MO17-1
v.v. Hellendoorn MO17-1 wordt volgend seizoen getraind door Rob Stoelers en Edwin Ronhaar. Rob en Edwin hebben jaren in het eerste elftal van Hulzense Boys gevoetbald en voetballen momenteel in de lagere senioren bij HulzenseBoys. Rob en Edwin zijn al jaren actief als leider of trainer bij onze vereniging. Momenteel zijn ze de trainers van MO15-1

v.v. Hellendoorn MO17-2
Wout Ulkeman en Sepp Scholten zullen volgend seizoen de trainers blijven van MO17-2. Wout en Sepp zijn jonge ambitieuze trainers en trainen dit team (MO17-2) momenteel ook. Het duo heeft indruk gemaakt met hun leergierigheid en stappen die ze hebben gemaakt. Het hebben van zulke trainers is ontzettend belangrijk voor het door ontwikkelen van de jeugdopleiding van de meiden. Tevens zullen Wout en Sepp toetreden tot onze Trainers Academie en een KNVB trainers opleiding gaan volgen.

v.v. Hellendoorn MO15-1
Edwin Brandwacht en Tristen Valk worden de nieuwe trainersvan MO15-1. Edwin is een bekend gezicht binnen onze vereniging en heeft al diverse functies binnen en buiten het veld ingevuld. Als trainer is Edwin in het verleden trainer geweest van diverse jeugdteams en is hij enkele seizoenen trainer geweest van v.v. Hellendoorn Vr1. Edwin is in bezit van het KNVB trainersdiploma JVT (voorloper UEFA-C).Tristen Valk wordt de assistent trainer van Edwin. Tristen is een jonge gemotiveerde trainer en is momenteel trainer van JO11-2.

Op dit moment is de Technische Commissie druk bezig met de invulling van de trainers voor alle onderliggende juniorenteams en alle pupillenteams. De voetbalcoördinatoren hebben met alle trainers (jong en oud) een voortgangsgesprek om te horen hoe de samenwerking verloopt en te horen waar kansen voor verbetering liggen. Daarnaast toetsen we de ambitie om een mogelijke trainersopleiding te volgen. Hiermee wil v.v. Hellendoorn blijven investeren in talentvolle jeugdtrainers om zichzelf verder te ontwikkelen. Dit alles met als doel het niveau van de afdeling voetbal te verhogen en alle teams voor aanvang van de voorbereiding op het nieuwe seizoen te voorzien van goede trainers.

Technische Commissie v.v. Hellendoorn