Gerrit en Bertus dragen na vele jaren leiderschap het stokje over

28 april 2023 7:30

Gerrit en Bertus dragen na vele jaren leiderschap het stokje over

Gerrit Meyer en Bertus Weijermars…. wie kent ze niet? De teammanagers van ons eerste elftal.

Gerrit is bijna 40 jaar actief betrokken bij v.v. Hellendoorn 1. Hij begon als assistent scheidsrechter bij voormalig Vesos 1 en daarna v.v. Hellendoorn 1. Toen dit wegens blessures niet meer mogelijk was werd Gerrit leider bij ons eerste elftal.

Bertus is ook bijna 40 jaar actief als teammanager. Hij is begonnen als teammanager bij Vesos 2, vervolgens werd hij na enkele jaren teammanager bij Vesos 1 en daarna v.v. Hellendoorn 1.

Na dit seizoen dragen Gerrit en Bertus het stokje over aan hun opvolgers Bert Tijhuis en Martin Heetkamp, wat zoals velen van jullie weten niet over één nacht ijs is gegaan. Ook Martin en Bert zijn bij de meesten vast en zeker bekend.

Martin is al meer dan 30 jaar actief betrokken binnen onze vereniging. Hij is vele jaren actief geweest als trainer en keeperstrainer en is al jaren leider van diverse jeugdteams, van jong tot oud. Momenteel is Martin leider bij JO19-1. Martin zal bij ons eerste elftal teammanager worden.

Bert Tijhuis is bijna 15 jaar actief bij onze vereniging. Bert is begonnen als leider bij de jongste jeugd en is samen met zijn zoon Jordy meegegroeid naar de oudere lichtingen. Inmiddels is Bert al weer enkele jaren assistent official. Deze rol zal Bert ook bij ons eerste elftal krijgen. We zijn al enkele jaren op zoek naar een vaste official voor ons eerste elftal. We zijn erg blij dat we deze functie met kwaliteit hebben kunnen invullen.

Uiteraard zullen we aan het eind van het seizoen op een waardige manier stilstaan bij deze overdracht. Dit doen we in goed overleg met Gerrit en Bertus. Momenteel staan Gerrit en Bertus hier nog niet bij stil want er wordt nog volop gevoetbald om de prijzen. Tevens zullen we dan op een passende manier afscheid nemen van enkele andere spelers en kaderleden die zullen stoppen bij ons eerste elftal.

Bestuur v.v. Hellendoorn

62937186-99DF-4995-8993-7CB16D912778.jpeg