Nieuws over trainers bij v.v. Hellendoorn voor seizoen 2023-2024

6 april 2023 7:45

Graag willen De Technische Commissie jullie vertellen hoe ver we zijn met de invulling van trainers voor volgend seizoen.

Kelvin Mars blijft trainer van JO17-1
Volgend seizoen blijft Kelvin Mars (23) trainer van v.v. Hellendoorn JO17-1. Deze verlening is een wens van beide kanten. “In deze leeftijdsgroep zit voor mij de meeste uitdaging. Ik wil nog meer leren op tactisch gebied en het overbrengen van informatie.” vertelt Kelvin. “Daarnaast wil ik mij nog verder ontwikkelen op onderdelen die specifiek in deze leeftijdsgroep aan bod komen. Ik ben blij dat ik daar nog een jaar de mogelijkheid voor krijg!”

Ook de Technische Commissie is blij: “Kelvin heeft zich als trainer snel ontwikkeld. Hij doet de opleiding UEFA C bij de KNVB. Daarnaast was Kelvin ook een deel van het vorige seizoen regiotrainer binnen het Regioplan van de FC Twente/Heracles Academie.” De Technische Commissie is overtuigd dat Kelvin zich goed kan ontwikkelen bij de JO17-lichting.

Maarten Kok blijft trainer van JO15-1

Maarten Kok (22) blijft komend seizoen trainer van v.v. Hellendoorn JO15-1. Ook Maarten en de Technische Commissie wilden beide graag met elkaar verder. Maarten: “Dit seizoen bij de JO15-1 bevalt me erg goed. We maken mooie stappen en de groep ontwikkelt zich goed.” Maarten is enthousiast over onze vereniging: “Het is mooi om te zien wat voor stappen de club op de voor- en achtergrond maakt, zoals videoanalyse en de trainersacademie. Als trainer biedt dat meer perspectief en dat maakt voor mij wel een groot verschil. Ik kijk ernaar uit komend seizoen weer aan de slag te gaan bij de JO15-1.”

De Technische Commissie vertelt: “We zijn blij dat Maarten nog een jaar training wil geven aan JO15-1.” Maarten heeft de opleiding UEFA C gedaan. Ook Maarten was een deel van het vorige seizoen regiotrainer binnen het Regioplan van de FC Twente/Heracles Academie.

Lars Huzen blijft trainer van JO13-1
Ook Lars Huzen (32) heeft aangegeven graag te willen verlengen en blijft nog een jaar trainer bij v.v. Hellendoorn JO13-1. Lars is al jaren trainer van de JO13-1 en heeft veel ervaring om de overgang van spelers naar het grote veld te begeleiden. Lars: “Ik geeft met erg veel plezier training aan de huidige groep. Ook de lichting van volgend seizoen is een leuke goede groep waar veel rek in zit.” aldus Lars.

De Technische Commissie is blij Lars te houden in deze rol: “Lars is een prachtig voorbeeld van iemand die al jaren enorm betrokken is bij onze vereniging. Als trainer en ook als vrijwilliger voor verschillende functies.” Lars speelt zelf in het eerste elftal van de club en is al jaren actief als trainer. Hij heeft in het verleden al vaker deze lichting onder zijn hoede gehad. Lars heeft ook het diploma UEFA C.

Niek Huis in ’t Veld blijft Keeperscoördinator
Niek Huis in ’t Veld (31) blijft komend seizoen keeperscoördinator bij v.v. Hellendoorn. Dit jaar is er extra aandacht gegeven aan het opleiden en begeleiden van keepers. Er is een nieuw opleidingsplan voor keepers geschreven. Deze sluit aan bij het voetbalplan van v.v. Hellendoorn. Niek heeft hier een actieve rol in. “We zijn in mijn ogen nog lang niet klaar en ik ben enorm enthousiast om het beleid verder te implementeren bij de vereniging. Van jong tot oud én bij de jongens en de meiden.” vertelt Niek. “Ik denk dat wij een uniek keepersplan hebben waarmee wij ons onderscheiden. Daarmee krijgen keepers de aandacht krijgen die ze verdienen. Dit is past bij ons technisch beleid dat de afgelopen jaren is ontwikkeld.”

De Technische Commissie is ook in gesprek met alle andere trainers
En druk bezig met de invulling voor komende seizoen. Het gaat dan om de meisjesteams, alle juniorenteams en alle pupillenteams. De voetbalcoördinatoren hebben met alle trainers (jong en oud) een gesprek. Zij bespreken de ontwikkeling van de trainer, de samenwerking en vragen waar kansen voor verbetering liggen. Daarnaast zoeken we binnen de club naar (jeugd)leden die trainersopleiding willen volgen. Hiermee wil v.v. Hellendoorn kansen bieden aan talentvolle jeugdtrainers. Met als doel: het niveau van de afdeling voetbal te verhogen. De gesprekken met alle trainers zijn in volle gang. De Technische Commissie zegt hierover: “We gaan heel hard ons best doen om voor alle teams goede trainers te vinden. We hopen dat dit eind mei geregeld is.”

Wil jij ook trainer worden bij v.v. Hellendoorn?
Of wil je hier meer over weten? Mail dan nu naar [email protected]