Terugtreding van Marcel Veldman uit bestuur en sponsorcommissie

27 maart 2023 13:45

Enige tijd geleden heeft Marcel Veldman aangegeven terug te willen treden als algemeen lid van het bestuur. Marcel zat in het bestuur als afgevaardigde van de sponsorcommissie. Marcel was tevens voorzitter van de sponsorcommissie. Reden voor zijn vertrek is dat hij zijn drukke privé-werkzaamheden, als gevolg van het opstarten van zijn eigen bedrijf, niet langer kan combineren met de benodigde inzet voor onze vereniging.

Daarnaast is ook Sjoerd van Baars gestopt als lid van de sponsorcommissie. Ook Sjoerd kon niet voldoende tijd vrijmaken voor het belangrijke vrijwilligerswerk van de sponsorcommissie.

Tijdens de ALV van november jongstleden is reeds gecommuniceerd dat we verheugd zijn dat de sponsorcommissie is versterkt met Ton Pijs en Martijn Hegeman.

Wij zijn ervan overtuigd dat de sponsorcommissie, verder bestaande uit Niels Alferink, André IJmker en Freddy Hendriks, mooie stappen gaat maken en de belangen van onze sponsoren en van de vereniging goed behartigt!

Uiteraard bedanken we Marcel en Sjoerd voor hun inzet.

Bestuur v.v. Hellendoorn