Kevin ter Haar en Adriaan Harmsen nieuwe trainers v.v. Hellendoorn Dames 1

11 maart 2023 10:30

Kevin ter Haar wordt met ingang van het seizoen 2023/2024 de trainer van v.v. Hellendoorn Vrouwen 1. Adriaan Harmsen zal Kevin ondersteunen en wordt assistent trainer bij v.v. Hellendoorn Vrouwen 1.

Kevin is hiermee de opvolger van André Stegehuis die volgend jaar trainer wordt bij Oranje Nassau Vrouwen 1. André Stegehuis is na dit seizoen maar liefst vijf jaar trainer geweest bij v.v. Hellendoorn en heeft veel tijd en energie in de onze vereniging gestoken. Hiervoor zijn we André enorm dankbaar. Wij wensen André dan ook heel er veel succes met z’n nieuwe uitdaging bij Oranje Nassau.

Kevin ter Haar is geen onbekende binnen v.v. Hellendoorn. Kevin is momenteel teamleider bij v.v. Hellendoorn Vrouwen 1 en heeft in het verleden binnen onze vereniging verschillende jeugdteams getraind, zowel jongens- als meisjesteams. In de periode daarna is Kevin drie jaar lang trainer/coach geweest van De Zweef Vrouwen 1. Kevin is in bezit van het trainersdiploma UEFA C / TC-III.

Ook Adriaan Harmsen is een bekend gezicht binnen onze vereniging. Adriaan is bij v.v. Hellendoorn teamleider en trainer geweest bij verschillende meidenteams. Momenteel is Adriaan samen met Eric Wemekamp trainer van v.v. Hellendoorn MO20-1.

Verder zijn we ook blij te kunnen melden dat Bennie Mollink ook volgend seizoen keeperstrainer blijft van de dames selectieteams van v.v. Hellendoorn. Naast keeperstrainer zal Bennie ook grensrechter blijven bij v.v. Hellendoorn Vrouwen 1. Eduard Laarman wordt de nieuwe Teamleider bij v.v. Hellendoorn Vrouwen 1.

Wij zijn erg blij de vernieuwde technische staf met kwalitatief goede mensen te hebben ingevuld en wensen Kevin, Adriaan, Bennie en Eduard heel veel succes!

Naar verwachting hebben we volgend seizoen bij v.v. Hellendoorn drie Senioren Vrouwen teams en daarnaast een zeer talentvol MO20-1. Voor v.v. Hellendoorn Vrouwen 2 zijn we volop bezig met de invulling van de technische staf. Wim Mijnheer en Marcel Hannink zullen de trainers blijven van v.v. Hellendoorn Vrouwen 3. Voor v.v. Hellendoorn MO20-1 zijn we nog bezig met de invulling van trainers en leiders. De vacature voor het vinden van een trainers wordt zowel intern als extern open gezet.

Technische Commissie v.v. Hellendoorn

37ba57d3-bb0e-4bde-9cb1-abbe78e727af.jpg