Nominatie Sportaccommodatie van het jaar

9 maart 2023 20:45

🔵🔴 Met veel trots kunnen wij melden dat v.v.Hellendoorn is genomineerd voor de titel van 𝗦𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗰𝗰𝗼𝗺𝗺𝗼𝗱𝗮𝘁𝗶𝗲 𝘃𝗮𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝗷𝗮𝗮𝗿 𝟮𝟬𝟮𝟯🏆. Wij zitten hiermee bij de laatste 5 sportverenigingen.

Meer dan zestig clubs schreven zich dit jaar in voor de prijs. Op 10 mei wordt de winnaar bekendgemaakt bij SDDL in Demen (de winnaar van vorig jaar). Dit jaar reiken we de prijs voor de vierde keer uit.

Waarom zijn wij genomineerd?
𝙫.𝙫. 𝙃𝙚𝙡𝙡𝙚𝙣𝙙𝙤𝙤𝙧𝙣 𝙞𝙨 𝙚𝙚𝙣 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡𝙫𝙤𝙤𝙧𝙗𝙚𝙚𝙡𝙙 𝙫𝙤𝙤𝙧 𝙙𝙪𝙪𝙧𝙯𝙖𝙖𝙢 𝙚𝙣𝙚𝙧𝙜𝙞𝙚𝙫𝙚𝙧𝙗𝙧𝙪𝙞𝙠. 𝙈𝙚𝙩 𝙚𝙚𝙣 𝙙𝙪𝙞𝙙𝙚𝙡𝙞𝙟𝙠𝙚 𝙫𝙞𝙨𝙞𝙚 𝙤𝙥 𝙝𝙚𝙩 𝙗𝙚𝙨𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣 𝙚𝙣 𝙤𝙥𝙬𝙚𝙠𝙠𝙚𝙣 𝙫𝙖𝙣 𝙚𝙣𝙚𝙧𝙜𝙞𝙚 𝙝𝙚𝙚𝙛𝙩 𝙯𝙞𝙟 𝙝𝙖𝙖𝙧 𝙨𝙥𝙤𝙧𝙩𝙖𝙘𝙘𝙤𝙢𝙢𝙤𝙙𝙖𝙩𝙞𝙚 𝙜𝙚𝙧𝙚𝙣𝙤𝙫𝙚𝙚𝙧𝙙. 𝙃𝙚𝙧𝙜𝙚𝙗𝙧𝙪𝙞𝙠 𝙫𝙖𝙣 𝙢𝙖𝙩𝙚𝙧𝙞𝙖𝙡𝙚𝙣 𝙚𝙣 𝙨𝙖𝙢𝙚𝙣𝙬𝙚𝙧𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚𝙩 𝙡𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙚𝙣 𝙫𝙧𝙞𝙟𝙬𝙞𝙡𝙡𝙞𝙜𝙚𝙧𝙨 𝙝𝙚𝙗𝙗𝙚𝙣 𝙗𝙞𝙟𝙜𝙚𝙙𝙧𝙖𝙜𝙚𝙣 𝙖𝙖𝙣 𝙚𝙚𝙣 𝙜𝙚𝙧𝙚𝙣𝙤𝙫𝙚𝙚𝙧𝙙𝙚 𝙙𝙪𝙪𝙧𝙯𝙖𝙢𝙚 𝙨𝙥𝙤𝙧𝙩𝙖𝙘𝙘𝙤𝙢𝙢𝙤𝙙𝙖𝙩𝙞𝙚.

Lees meer: https://www.duurzamesportsector.nl/nieuws/deze-vijf-clubs-maken-kans-op-de-titel-sportaccommodatie-van-het-jaar-2023/