Compostactie v.v. Hellendoorn 2023!

1 maart 2023 10:00

De lente komt er weer aan! De zon laat zich steeds vaker zien. Tijd om de tuin klaar te maken voor het voorjaar! v.v. Hellendoorn helpt je daarbij. Ook dit jaar organiseren we weer de compostactie. De opbrengst van deze actie komt uiteraard ten goede aan de vereniging.
Door een bestelling te plaatsen help je dus én de vereniging én je tuin.

Hoe te bestellen?

Bestel je compost, potgrond of stalmest via www.vvhellendoorn.nl/compostactie . Betalen kan gemakkelijk via I-deal. Het is binnen een minuut geregeld. Je krijgt een bevestiging van je bestelling.

De voorkeur heeft om je bestelling online te doen. Mocht je er online echt niet uitkomen, dan kan je je bestelling mailen naar [email protected] . Bestellen kan tot 17 maart 2023.

Op zaterdag 25 maart 2023 zullen wij het bestelde bij je thuisbezorgen.

Alvast bedankt voor je bestelling.

Met vriendelijke groet,

Activiteitencommissie v.v. Hellendoorn