In memoriam – Inge Prangsma

5 februari 2023 20:00

Ons bereikte het trieste bericht dat Inge Prangsma donderdag 2 februari jongstleden op 65-jarige leeftijd is overleden. Inge was een gewaardeerd lid van onze vereniging en actief betrokken bij het team veteranendames 25+ 1 van v.v. Hellendoorn.

Teamgenoten veteranendames 25+ 1:

Inge was sinds 1985 lid van s.v. VESOS. Daarvoor heeft ze bij andere clubs gevoetbald, maar VESOS was echt haar cluppie! Inge heeft jarenlang in dames 1 van VESOS gevoetbald. Het sportieve hoogtepunt was wel het seizoen 1988-1989; er werd toen gevoetbald in de hoofdklasse. Na dames 1 heeft ze gevoetbald bij de veteranen. Toen dat niet meer ging, bleef ze betrokken bij onze vereniging. Ze werd scheidsrechter bij de dames. Dit heeft ze gedaan tot het eind.

Inge stond bekend als een gangmaker. Maar bovenal was ze een heel betrokken, lief en sociaal persoon. Ze was voor iedereen een maatje en voor de “jonkies” onder ons echt een voetbalmoeder.

Prankie bedankt! We gaan je missen.

Donderdag 9 februari van 19.00 uur tot 19.30 uur is er gelegenheid om afscheid te nemen van Inge en de familie te condoleren. Dit is in het Uitvaartcentrum, Duivecatelaan 1 te Nijverdal.

Wij wensen Piet, kinderen en kleinkinderen veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Onze gedachten zijn bij hen.

Veteranendames 25+ 1 en bestuur v.v. Hellendoorn

VVH4.JPG