Supportersvereniging schenkt bijdrage aan jeugdafdeling!

16 januari 2023 8:15

Al jarenlang ondersteunt de Supportersvereniging onze vereniging op verschillende manieren. Zo worden er met enige regelmaat activiteiten georganiseerd voor onze leden. Daarnaast worden er met bepaalde acties ook geld opgehaald. De samenwerking verloopt dan ook op een fantastische manier.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie overhandigde Jelle Piksen (voorzitter Supportersvereniging) een waardecheque t.w.v. maar liefst € 1.765,- een onze voorzitter Rikjan Schuttevaar. Dit bedrag komt volledig ten goede aan onze jeugdafdeling. Hiermee worden investeringen gedaan in:

✓ Nieuwe trainingsmaterialen voor de keepers;
✓ Nieuwe trainings- en wedstrijdmaterialen voor diverse jeugdteams;
✓ Investering in verdere doorontwikeling van ons Camerasysteem om wedstrijden te filmen en te analyseren.

Supp. vv Hellendoorn bedankt voor jullie fantastische bijdrage!!

C9C1D047-9C28-49F6-A204-8A51182ACF70.jpeg