Voetbalcafé v.v. Hellendoorn met Wout Brama, Bram van Polen en Ramon Zomer

8 januari 2023 16:45

v.v. Hellendoorn verwelkomt op woensdag 18 januari drie (ex)voetballers die hun sporen hebben verdiend bij diverse profclubs in Overijssel te weten Wout Brama, Bram van Polen en Ramon Zomer.

Tijdens het Voetbalcafé v.v. Hellendoorn zijn zij de sprekers. Bert van Losser is de presentator deze avond. Tijdens deze avond vertellen de mannen anekdotes uit hun voetbalcarrière.

Voetbalcafé begint om 19.30 uur en duurt tot ongeveer 21.00 uur. Een gezellige en interessante avond voor jong en oud!

Opgeven
Het wordt een avond in een Voetbal International-achtige setting waar er ruimte is om vragen te stellen aan de voetballers. De avond is voor alle leden en sponsoren van v.v. Hellendoorn gratis toegankelijk. Let op: je moet je wel opgeven. Dit kan via [email protected] .

Meer dan 1100 duels
Wout Brama speelt bijna zijn hele carrière bij FC Twente. Hij heeft met FC Twente alle Nederlandse prijzen gewonnen die er te winnen vallen (landskampioen, KNVB-beker, Johan Cruijff Schaal en kampioen van de eerste divisie). Bram van Polen is aanvoerder van PEC Zwolle. We kunnen wel stellen dat hij Mr. Zwolle is. Sinds 2007 voetbalt hij voor de club. Met Zwolle werd hij kampioen van de eerste divisie en won hij de KNVB-beker en de Johan Cruijff Schaal. Ramon Zomerstond onder contract bij FC Twente, N.E.C, Heerenveen en Heracles Almelo. Hij beëindigde zijn carrière in 2017 en speelde 331 wedstrijden waarin hij 24 keer scoorde. Na zijn voetbalcarrière  begon Ramon een sportzaak Intersport Ramon Zomer in Nijverdal.  Samen zijn de heren goed voor meer dan 1100 wedstrijden.

Tot 18 januari
4E9CEE51-48BA-43F6-B184-2179A20C2026.jpeg