Arjan Eshuis komend seizoen trainer v.v. Hellendoorn JO19-1

6 december 2022 16:30

Arjan Eshuis wordt het komende seizoen trainer van v.v. Hellendoorn JO19-1. De huidige assistent-trainer van v.v. Hellendoorn 1 gaat hiermee weer een jeugdteam trainen. “Na twee seizoenen als assistent-trainer bij het eerste elftal ben ik blij met deze nieuwe uitdaging. Ik heb de afgelopen seizoenen veel geleerd. Ik ben blij met het vertrouwen die de club in mij heeft en dat ik deel mag zijn van de ontwikkeling die de club doormaakt, en hierin mijn steentje kan bijdragen. ” aldus Eshuis.

De v.v. Hellendoorn JO19-1 is geen onbekend terrein voor Arjan. Van 2019 tot 2021 was hij ook al trainer van dit elftal nadat hij van MVV ’29 overkwam. Arjan behaalde met het team uittekende resultaten, zowel in de competitie als in het bekertoernooi. Na deze uitdaging werd Arjan assistent-trainer van Bart Benneker bij v.v. Hellendoorn 1. Afgelopen mei behaalde Eshuis zijn UEFA-B diploma bij de KNVB.

“Met Arjan hebben wij een trainer in huis die de club en het voetbalplan door en door goed kent. In de gesprekken die zijn gevoerd met Arjan word wederzijds vertrouwen uitgesproken. Arjan heeft destijds goed gepresteerd en omarmt de plannen die wij hebben met v.v. Hellendoorn, en dat voelt dan ook goed” aldus Milan Kok.

Arjan is met deze stap de opvolger van Danny Giethoorn, die heeft aangegeven op zoek te gaan naar een andere uitdaging. Danny was de afgelopen twee seizoenen trainer van de JO19-1 en heeft hiermee uitstekende prestaties neergezet.

Wij willen Danny bedanken voor zijn inzet en veel succes wensen in zijn verdere trainersloopbaan.

Technische Commissie v.v. Hellendoorn
FFF2A857-6806-4A89-8A36-17001DEBF3C4.jpeg