Ontwikkelingen Technische Commissie v.v. Hellendoorn

1 december 2022 17:00

Het voetbalseizoen 2022-2023 is volop bezig. Achter de schermen wordt alweer hard gewerkt aan de organisatie voor het seizoen 2023-2024. In deze periode worden met alle trainers en coördinatoren voortgangsgesprekken gevoerd. De structuur van de Technische Commissie zal iets gaan wijzigen.

Hugo Kok zal komend seizoen actief blijven als Hoofd Ontwikkeling & Prestatie. Hugo is onderdeel van het voetbaltechnische hart van v.v. Hellendoorn en is verantwoordelijk voor prestatievoetbal binnen v.v. Hellendoorn.

Erwin Looms heeft besloten te stoppen als voetbalcoördinator en als lid van de Technische Commissie van v.v. Hellendoorn. Erwin was sinds het seizoen 2018/2019 voetbalcoördinator voor Heren 1 en 2 en Jeugd Onder de 19. In de periode daarvoor was Erwin jaren actief al assistent trainer bij ons eerste elftal. Wij zijn Erwin enorm dankbaar voor zijn enorme inzet voor onze vereniging. Erwin zal zeker betrokken blijven bij onze vereniging. Wij zijn ervan overtuigd dat al zijn kennis en ervaring niet verloren gaat voor onze vereniging.

André Hopster zal ook volgend seizoen actief blijven als voetbalcoördinator en lid van de Technische Commissie van v.v. Hellendoorn. André is voetbalcoördinator van de Jeugd Onder 13 tot en met Onder 17 en het restant van het seizoen ook de Onder 19.

Milan Kok heeft zijn contract als Hoofd Jeugd Opleidingen met twee jaar verlengd. Met de verlenging voor een termijn van twee jaar kiezen we bewust voor kwaliteit en continuïteit van onze jeugdafdeling. Milan werk vanuit zijn rol nauwlettend samen met o.a. de voetbalcoördinatoren van v.v. Hellendoorn.

Voor het seizoen 2023-2024 zullen we actief op zoek gaan naar een voetbalcoördinator voor de onderbouw. Verdere informatie hierover volgt binnenkort.

Momenteel zijn we bezig met vernieuwingen en optimalisatie van het beleid binnen het meisjes- en damesvoetbal. De huidige Technische Commissie leden (Anne Marije Heupink en Kim Dijkstra) hebben hierin een actieve rol. De verdere invulling over deze nieuwe structuur zal medio januari worden bepaald.

Ook Rob Alferink zal volgend seizoen actief blijven binnen de Technische Commissie op het gebied van Medische zaken en (mentale) fitheid.

Wij zijn erg blij in een vroegtijdig stadium de structuur van de Technische Commissie voor het komend seizoen al te hebben staan. Komende periode zal gebruikt worden voor verdere inrichting en verdere optimalisatie van de TC en de invulling van trainers en coördinatoren voor het nieuwe seizoen.

We hebben de overtuiging dat wij op diverse vlakken stappen kunnen blijven maken om het voetbaltechnisch niveau van onze vereniging te verhogen en het plezier te waarborgen.

Dennis Pronk
Bestuurslid voetbalzaken