Huldiging jubilarissen v.v. Hellendoorn

9 november 2022 9:45

Tijdens de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering 2022 van v.v. Hellendoorn heeft de vereniging haar jubilarissen gehuldigd. Alle aanwezige jubilarissen ontvingen een aandenken vanuit de vereniging en een bloemenbon. De jubilarissen die niet aanwezig konden zijn, zijn thuis bezocht.

Er waren acht leden die 25 jaar lid zijn van de vereniging: Elt Koning, Laura Holtzner (afw.), Bram Kappert, Roy Dommerholt, Lars Huzen, Ferry Niens, Sebastian Hegeman (afw.) en Ard Schotman.
DSC_0132.JPG

Negen leden werden gehuldigd voor hun 40-jarig jubileum bij de vereniging: Clement Kinds, Alfred Kinds, Leander Beumer, Sander Middelkamp, Christian Lorkeers, Pedro Hegeman (afw.), Niels Kappert, Alwin Jacobs en Erik Wemekamp.
DSC_0135.JPG

Daarnaast waren er vier leden die maar liefst 50 jaar lid zijn van v.v. Hellendoorn: Jan Raamsteeboers, Jannie Kamphuis, Henk Willems en Herman Kampman.
DSC_0143.JPG

Vervolgens zijn we trots om te melden dat er maar liefst zeven leden zijn die al 60 jaar lid zijn van onze vereniging. Geweldig! Dit zijn Arnold van de Berg, Gerard Hegeman, Gerard Hekkert (afw.), Henk Jacobs, Bertus Ruiter (afw.), Herman Hegeman (afw.) en Gerrit Miskotte.
DSC_0153.JPG

De jubilarissen die niet aanwezig konden zijn, zijn thuis bezocht:
Schermafbeelding_2022-11-09_095500.png
Schermafbeelding_2022-11-09_095518.png
Schermafbeelding_2022-11-09_095534.png
Schermafbeelding_2022-11-09_095551.png
Schermafbeelding_2022-11-09_095617.png

Alle jubilarissen werden in het zonnetje gezet en ontvingen de attenties namens de vereniging. We hopen dat ze nog jarenlang lid mogen zijn van en betrokken blijven bij onze vereniging.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur.