v.v. Hellendoorn 1 ontvangt in eigen huis ATC'65 1

4 november 2022 10:30

Aanstaande zaterdag neemt v.v. Hellendoorn 1 het in eigen huis op tegen ATC'65 1 uit Hengelo! Een mooi affiche op Sportpark De Voordam in Hellendoorn.

De tegenstander ATC’65 is terug te vinden op plek 6 met 6 punten uit 5 wedstrijden. Het elftal van trainer Arno Knapen wist te winnen van SVVN en afgelopen zaterdag werd er in eigen huis gewonnen van Mariënberg (3-1). Daarnaast werd er verloren van Rigtersbleek (1-0), De Esch (3-1) en Wilhelminaschool (2-5).

v.v. Hellendoorn is nog steeds ongeslagen in de competitie en staat met 13 punten uit 5 wedstrijden op de eerste plek. Rigtersbleek zit daar kort achter en heeft nog een wedstrijd tegoed. Afgelopen zaterdag werd er met 3-3 gelijk gespeeld tegen v.v. Daarlerveen. Keeper Max Hulsebos wist twee penalty’s te pakken en mede daardoor werd er toch een punt veilig gesteld in Daarlerveen. De doelpunten deze middag kwamen van Bram Kamphuis (2x) en Ruben Hendriks (1x).

Laten we hopen op een mooi voetbalgevecht op ons eigen Sportpark De Voordam, aftrap is om 14:30 uur.

De wedstrijd staat onder leiding van Dhr J.J. Schumer

Namens het bestuur en onze selectie wensen wij iedereen een plezierige voetbalmiddag en een prettige wedstrijd toe.