5 januari: Midwintertoernooi

8 december 2018 10:00

Het altijd gezellige Midwinter toernooi komt er weer aan! Het vindt plaats op zaterdag 5 januari en start om 10:00 uur (09:30 uur aanwezig!).

Als het goed is hebben alle seniorenteams een inschrijvingsformulier ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je bij één van Supp. leden alsnog een formulier vragen. Mocht je je als individu nog niet hebben opgegeven of je was niet aanwezig toen het formulier van je team rond is gegaan, dan is het ook mogelijk om je op te geven via een reactie op dit bericht of door een mail te sturen aan [email protected]

De Supp. zorgt natuurlijk weer voor een heerlijke lunch en aansluitend vindt vanaf 16.00 uur in de kantine de nieuwjaarsreceptie plaats. DJ Pascal zorgt voor de muziek, zodat we allemaal knallend het nieuwe jaar in kunnen gaan!

Wij hebben er weer zin in!

Supportersvereniging v.v. Hellendoorn