Gala v.v. Hellendoorn: 10 december

28 oktober 2022 12:15

Beste voetbalvrienden, clubgenoten, feestbeesten en iedereen die dit bericht nog meer onder ogen krijgt,

Via deze weg willen we jullie mededelen dat het v.v. Hellendoorn eindejaarsgala terug van weggeweest is en wel op zaterdag 10 december! De warming-up naar de winterstop 'with a touch of v.v. Hellendoorn', een gala bij ‘Restaurant- en zalencentrum In De Tonne’ voor alle leden (en aanhang) van v.v. Hellendoorn. Daar wil je toch bij zijn?

Kaarten voor het gala zijn vanaf zaterdag 5 november verkrijgbaar in de kantine van v.v. Hellendoorn.

Laten we de winterstop met een gestrekt been ingaan en er een mooi feest van maken!
Tot zaterdag 10 december.

Sportieve en feestelijke groet,
v.v. Hellendoorn 1

(Voor meer informatie: trek iemand van het eerste aan de jas😉)
gala.png