Overlijden Jan Poelarends

17 oktober 2022 21:15

Afgelopen week bereikte ons het trieste bericht dat ons lid Jan Poelarends op donderdag 13 oktober op 69- jarige leeftijd is overleden.

Jan was lange tijd wedstrijdsecretaris bij de jeugdafdeling van VESOS. Een belangrijke taak destijds met de vele jeugdelftallen van de vereniging. Naast zijn functie bij de jeugd was Jan ook jaren actief als bezorger van de compostactie. Op Jan kon je altijd een beroep doen.

Wij wensen zijn vrouw Agnes, de familie en naasten heel veel sterkte. Onze gedachten zijn bij hen.

Bestuur v.v. Hellendoorn

Er is gelegenheid om afscheid te nemen van Jan en de familie te condoleren op dinsdag 18 oktober tussen 13:30 en 13:50 uur in d’Oale Grieze te Hellendoorn